8 mai 2014

Pisicutele sunt adevarate printese

Pisicutele sunt niste printese, cele mai delicate din cate exista, stiu asta pentru ca le-am observat multa vreme, stiu cum se misca, cum se poarta, stiu chiar si ce gandesc, asa ca mereu am incercat sa le satisfac dorintele inainte de a le mieuna... am crescut pisicute (fete si baieti) cu caracter frumos, echilibrate, deosebit de afectuoase care m-au rasplatit cu incredere si dragoste infinita.
Cei din jur m-au ironizat de multe ori considerand ca le arat prea mult devotament, nu am putut altfel, le-am tratat asa cum tratez pruncii sau batranii, cu multa intelegere; pentru ca, asemeni copiilor foarte mici sau batranilor (foarte batrani), animalele domestice depind de noi, oamenii.

In prezent ingrijesc doi frati, o pisi si un motan, au fost orfani dar au avut noroc, i-am luat de la 3 saptamani si in curand vor face doi ani de viata fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu