22 august 2010

Povestea continua

M-am obisnuit repede cu caminul meu cel nou si in scurt timp curiozitatea mea pisiceasca a fost pe deplin satisfacuta, - cei din casa stiau ca metoda cea mai buna de a mi-o potoli e sa nu-mi puna oprelisti in "cercetare". Mi s-a dat voie sa "circul" peste tot (mai putin in bucatarie) unde intram numai cand era acolo si P.G., ca sa nu fac prea multa miscare si sa las amintiri din blanita mea (altfel samponata si spalata destul de des, lucru care imi displacea tare mult la inceput desi P.G. o facea cu blandete, in apa potrivita, nici calda, nici rece).

Ce poate sa faca o pisicuta care a scapat de grija zilei de maine, ba mai mult, i s-a pus la labute toata casa? Sa se joace, sa toarca fericita si sa doarma, nu? Ceea ce am si facut, o sa va povestesc. O sa fie o poveste cu multe poze, in mai multe episoade!

Hei, P.G.! Eu te vad, tu nu ma vezi!



...mai bine ma ascund sub paturica...



E a mea? Mingiuca e a mea? Oooo, merrrci!





Mingiuca asta ma plictiseste teribil!



uite un fir numai bun de jucat cu el!


trag un pui de somn si ma joc iarasi


Taguri: pisicuta, labute, curiozitate pisiceasca, poveste cu poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu