17 septembrie 2010

Spionul care toarce frumos

Numele meu e Bond. Pis Bond.
Cine credeti ca era spionul casei? Eu, desigur. Nu-mi scapa nimic. Luam in primire orice "noutate". Nu stiu daca curiozitatea a omorat pisica dar stiu ca pisicile sunt curioase din instict si din spirit de precautie. Bine, la mine nu era cazul sa mai fiu precauta caci avea cine sa-mi poarte de grija. Dar de instincte nu ma puteam debarasa. Se deschidea o usa? Tusti, saream de la locul meu sa vad cine e si ce doreste. Se aducea o sacosa, cutie, ceva? Ma invarteam imediat pe langa obiect, mirosem, bagam chiar si labuta sa scotocesc, intram cu totul...asta cand eram si eu mica si nestiutoare.
"Sa toarcem frumos"
De multe ori in sacose se afla ceva bun pentru mine. Recunosteam cutiuta cu pateul preferat si ma apucam sa fac cerculete pe langa P.G. si sa torc de mama focului. Sesam, deschide-te! In cateva clipe cutiuta se deschidea si continutul ei ajungea in farfurioara mea.
Victorie! Imi vedeti V-ul dintre urechi, da?

Un comentariu:

  1. Îți vedem V-ul, cum sa nu! :)
    Îti vedem si M-ul din frunte! Vero a citit undeva ca M-ul ala e "Semnul Magilor" si ca il au aproape toate pisicile - adica suntem niste animalute magice! :))

    RăspundețiȘtergere